Politica de anulare a comenzii
1. Dreptul de anulare
Clienții noștri pot solicita anularea unei comenzi în următoarele condiții:
- Comanda nu a fost încă procesată sau expediată.
- Solicitarea este transmisă către echipa noastră de suport în timp util.
2. Cum anulezi o comandă
Pentru a anula o comandă, te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil, de preferat în termen de 2 ore de la plasarea comenzii, folosind una dintre metodele de mai jos:
- Email: contact@betakids.ro
Include în mesaj:
- Numărul comenzii
- Numele complet
- Mențiunea clară „Anulare comandă”
3. Comenzi anulate înainte de procesare
Dacă solicitarea este făcută înainte de procesarea comenzii, anularea va fi acceptată, iar contravaloarea comenzii va fi rambursată integral în termen de 5–7 zile lucrătoare.
4. Comenzi deja procesate sau expediate
Dacă produsele au fost deja predate curierului, comanda nu mai poate fi anulată. În acest caz, clientul are la dispoziție Politica de retur, prin care poate returna produsele în termen de 14 zile de la primire.
5. Costuri de anulare
Nu percepem taxe pentru anulările realizate înainte de procesarea comenzii. În cazul returnării ulterioare (după livrare), clientul este responsabil pentru costurile de transport aferente returului.
6. Modificarea politicii
Ne rezervăm dreptul de a modifica prezenta politică de anulare, fără o notificare prealabilă. Orice actualizare va fi afișată pe această pagină.